onsdag 21. april 2010

Utålmodig


På en dårlig dag, eller den trenger ikke være dårlig egentlig... Men uansett. Any day! Det jeg lissom prøver å si er at jeg ikke liker trafikklys. Dvs, jeg liker ikke å vente på grønn mann (kan da tenkes det er en grønn dame forresten... Jenter går jo i bukser de og. Politisk korrekt blir vel å bare si "lys"?). Det tar alltid altforlang tid. Men samtidig er jeg motstander av å gå på rødt, for det er farlig det! Jeg synes oppriktig synd på trikk- og bussjåfører på jernbanetorget. Der er det ikke mange fotgjengere som bryr seg om trafikklysene. Untatt meg da.

Så der står jeg da. Trassig og irritert uten at jeg helt vet hva jeg er mest irritert på; fotgjengere som går på rødt eller det røde lyset.


---

2 kommentarer:

  1. Må nok innrømme at jeg sikkert er en av de du irriterer deg over da. Jeg er nok en av de som går på rødt, hvis det er klart vel og merke. Hvorfor? Fordi det er lov, ennå... Men det er endringer i trefikkreglene på gang. Så snart kommer jeg til å stå sammen med deg og vente, og irritere meg over den røde mannen :)

    SvarSlett
  2. Jeg holdt på å miste livet en gang jeg gikk på rødt. Sånt gjør deg overforsiktig... Å stupe salto over en bil lissom. Må passe deg! Du er en lett match for trikken! Myk og squishy er du!

    SvarSlett

Hvis jeg synes du er teit eller urimelig kan det godt tenkes jeg sletter innlegget ditt.

Hvis du er snill og søt kan det godt tenkes at jeg blir glad i deg.

Hvis du er saklig og rettferdig er det mulig du åpner øynene mine.