onsdag 28. april 2010

Serriøst?

Jeg hadde en helt utrolig kunde i dag. Utrolig urimelig that is. Det er det værste jeg har vært med på, og jeg har god erfaring fra servicebransjen nå. Har aldri vært med på noe i nærheten. Uten å gå i detalj, for hvem vet... Kanskje hun leser bloggen min, men jeg fikk kjeft for noe som overhodet ikke var min feil men helt og holdent hennes feil. Og hva gjør man?

Jeg viste ikke om jeg skulle le eller gråte jeg.





...

2 kommentarer:

  1. Søte babyen.

    Det har visst seg at ordtaket: Kunden har alltid rett lever i beste velgåene i dag også.

    SvarSlett
  2. Kunden kan dra dit pepper'n gror!

    SvarSlett

Hvis jeg synes du er teit eller urimelig kan det godt tenkes jeg sletter innlegget ditt.

Hvis du er snill og søt kan det godt tenkes at jeg blir glad i deg.

Hvis du er saklig og rettferdig er det mulig du åpner øynene mine.