lørdag 3. april 2010

Hjemme alene

Nå er kjæresten min på vei til Kina. Business, not pleassure. Men jeg er sykt misunnelig fordet. Kina liksom! TENK på den historien det landet har! Aaah! Vil være med.


Det er veldig lenge siden vi var fra hverandre over lengere tid. Blir merkelig å være hjemme alene. Og når vi er fra hverandre er det jeg som drar. Det er en merkelig følelse asså. Har jo lagt meg i en tom seng før, men at jeg skal gjøre det de nesten 16 nettene er litt uvirkelig egentlig.

Det er godt jeg har så søte kattepuser!


---

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis jeg synes du er teit eller urimelig kan det godt tenkes jeg sletter innlegget ditt.

Hvis du er snill og søt kan det godt tenkes at jeg blir glad i deg.

Hvis du er saklig og rettferdig er det mulig du åpner øynene mine.