tirsdag 6. april 2010

Feeling lonesome tonight...

Jeg liker virkelig ikke å være uten kjæresten min. Og jeg som liksom skal være et grepa kvinfolk! Hvordan ble jeg så avhengig av en mann?

Svaret er egentlig ganske enkelt: Fordi han er det beste som finnes!
Helt objektivt sett naturligvis.

Det er godt å være i gang med jobb igjen da. Blir ikke så mye sittende hjemme å sture da. Ikke at jeg sturer så mye egentlig. Men det er liksom det at når jeger hjemme så er det så veldig tydelig at han ikke er her. Det er så enormt stille. Ingen som klaprer på tastaturet eller spiller gitar. Bare veldig tomt. Og det har bare gått 3 dager! Halleluja, for en pingle jeg er!

Nei. Jeg får drukne sorgene i en kopp te med en real dose Desperate Housewives. Har fått låne seks sesonger av snille mannen. Det er godt.

2 kommentarer:

  1. Jeg er nok også en pingle for jeg savner også min kjære etter kort tid ;)

    SvarSlett
  2. Pingler ruler gata.

    Men nå er jeg syk da... Og hjemme fra jobb... Alene. *sutre*

    SvarSlett

Hvis jeg synes du er teit eller urimelig kan det godt tenkes jeg sletter innlegget ditt.

Hvis du er snill og søt kan det godt tenkes at jeg blir glad i deg.

Hvis du er saklig og rettferdig er det mulig du åpner øynene mine.