torsdag 8. april 2010

Syndebukk


Generelt tror jeg ikke på problemer, men på utfordringer. Så er det sagt.
Men jeg har et problem her i livet og det er at jeg har litt for mye samvittighet. Jeg får dårlig samvittighet for absolutt ingenting og ofte på vegne av andre.
Problemet, eller la oss si utfordringen da, gjør seg verst uttrykt mht. jobb og sykdom! Jeg har store problemer med å ligge hjemme når jeg er syk. Så i stedet går jeg på jobb... skjønner at jeg er syk og må hente inn noen andre på altfor kort varsel. Hadde jeg ringt dagen før, hadde dagen blitt lettere for alle kollegene mine. Så her sitter jeg; med dårlig samvittighet fordi jeg er for feig til å innrømme at jeg er syk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis jeg synes du er teit eller urimelig kan det godt tenkes jeg sletter innlegget ditt.

Hvis du er snill og søt kan det godt tenkes at jeg blir glad i deg.

Hvis du er saklig og rettferdig er det mulig du åpner øynene mine.