fredag 9. april 2010

Gutta mine

Jeg tror jeg har de snåleste kattene i by'n.

Albin og Melvin er brødre. Det synes ikke så godt på bildet, men det er schwære og mange lurer på om de er rasekatter. Dette kan jeg ikke svare på fordi mora deres flyttet bare en dag inn til en familie og fødte.

Melvin er en kosegutt og et matvrak. Men vistnok ikke tjukk i følge dyrlegen. Han er overbevist om at alle elsker ham. Albin er slu og en skikkelig mama's boy. Det er han som fanger musene i bakgården. Albin liker potetgull og ruccola salat. Uten disse to fantastiske skapningene hadde livet vært fattigere.


=^.^=

2 kommentarer:

  1. Store katter er hærlige, disse to guttene var utrolig gode :)

    SvarSlett
  2. Store katter er helt fantasiske! Særlig når de tror de er små!

    SvarSlett

Hvis jeg synes du er teit eller urimelig kan det godt tenkes jeg sletter innlegget ditt.

Hvis du er snill og søt kan det godt tenkes at jeg blir glad i deg.

Hvis du er saklig og rettferdig er det mulig du åpner øynene mine.