torsdag 12. februar 2009

La nå en kiosk være en kiosk!

Jeg synes denne krigen mellom Deli De Luca og 7-eleven har gått over styr nå.
Èn ting er at de finnes på hvert bidige gatehjørne her i by'n (som fortiden går under navnet Oslo) men nå har de begynt med en kaffekrig som ikke likner grisen!
Asså... JEG HAR IKKE TID til å stå i kø og vente på at ekspeditøren (ikke baristaen) skal lage en gnurete kaffelatte med ekstra skum (bestill en cappuchino!) med likørvaniljestrøssel-sirup i. Jeg har dårlig tid! Trikken kommer og jeg trenger en enkel billett! IKKE en enkel mocca!

Ja godt folk! _Ekspeditørene_ på 7-Eleven står numere og skummer melk til noe de påstår er espresso-shots... Jeg tviler. Hadde ikke tid til å smake. Trikken skulle gå.

3 kommentarer:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=SRjebToJYGk

    sjekk hva Dennis Leary har å si om saken...

    SvarSlett
  2. ha ha , jeg overser de begge og deres kunder med god samvittighet.
    Det er ikke på slike steder man møter mennesker med bevissthet - kun sløve som følger strømmen.

    SvarSlett

Hvis jeg synes du er teit eller urimelig kan det godt tenkes jeg sletter innlegget ditt.

Hvis du er snill og søt kan det godt tenkes at jeg blir glad i deg.

Hvis du er saklig og rettferdig er det mulig du åpner øynene mine.