tirsdag 10. februar 2009

Hvor er dere??

Alle jeg snakker med er enig med meg. Det er noe av det mest irriterende som finnes i dagens menneskers natur. Folk flest opplever det flere ganger i uka på en eller annen måte.

Men det jeg ikke helt får til å gå opp, rent matematisk lizzm, er hvordan alle tilsynelatende irriterer seg over dette fenomenet men ingen gjør det?

Så hvor er dere pøbler??
Hvor er dere som på DØD og LIV skal inn på trikken før noen av oss vanlig dødlige klarer å komme oss av?! Vis dere!

4 kommentarer:

  1. Takk den kjenner jeg alltfor godt.
    Ikke skjønner jeg hvorfor folk er blitt nærmest livredde for ikke å komme inn på buss eller trikk eller T-bane eller tog.
    Det er i så fall en meget dårlig taktikk for å skaffe seg en sitteplass.

    Men, hvor mange MÅ dra til jobb eller studiested hver eneste dag?
    Tatt i betraktning dagens samhandlingsteknologier?

    haha, jeg skal lansere "Oslopakke 4" torsdag 12. februar.

    SvarSlett
  2. Den minner meg om hva en Danske sa til meg for mange år siden: Alle i Norge kjenner noen som brenner sitt eget heimkok, men ingen gjør det selv?

    For øvrig: Jeg tar for det meste bussen og der har de en egen utgang for slike så de ikke forstyrrer oss som skal på :lol:

    RennyBA's Terella

    SvarSlett
  3. TorAa: Enig med deg! Er sjelden man ikke rekker bussen når en står klint oppi den når den kommer!

    RennyBa: De har ikke det nå lenger. Ikke i
    Oslo. Det er det som er så slitsomt! Nå går man av og på akurat slik man vil! Det er en skam for samfunnet!

    Jeg har smakt himbrent en gang, men jeg kjenner ingen som lager det faktisk. Betyr det at jeg ikke er så norsk likavel?

    Dr.Fryyd: Det er helt syke tilstander! Det må være kronisk!

    SvarSlett

Hvis jeg synes du er teit eller urimelig kan det godt tenkes jeg sletter innlegget ditt.

Hvis du er snill og søt kan det godt tenkes at jeg blir glad i deg.

Hvis du er saklig og rettferdig er det mulig du åpner øynene mine.