fredag 20. februar 2009

Auauau!

Jeg snublet forbi bloggen til Dr. Fryyd og endte opp med å poste et svar, som jeg bestemte meg for å også bruke som dagens innlegg:

"Og mens vi er inne på det... Jeg HAR migrene. Dog fryktelig sjeldent, men alikevel. En gang annenhvert år får jeg en teltplugg gjennom øyet, og alt lys blir forferdelig skarpt og alle lyder plagsomt høye. Da konker jeg! Da er jeg for matt til å prøve å høste sympati. Jeg ligger i sengen og håper jeg skal dø!

Så derfor er det fryktelig provoserende at ordet "migrene" numere er brukt på alle slags hodepiner.

"Jeg var på fylla i går så i dag har jeg migrene."
NEI! Du er BAKFULL!

"Jeg slo hodet i taket og nå har jeg migrene"
NEI! Du har en kul i hodet!

"Jeg har ikke spist og nå har jeg migrene."
NEI! Du er SULTEN!

Greia er at har du migrene så er du så slått ut at du ikke orker snakke om det!

Det beste er kanskje når jeg ringer enkelte venner for å høre om de vil være med på noe skøy, og så sier de at de har migrene...
TRO meg godt folk! Hvis du har migrene og mobilen ringer, så hiver du den veggimellom framfor å svare!!!

That's my sukling rant of the day. Godt å få det ut. ;O)"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis jeg synes du er teit eller urimelig kan det godt tenkes jeg sletter innlegget ditt.

Hvis du er snill og søt kan det godt tenkes at jeg blir glad i deg.

Hvis du er saklig og rettferdig er det mulig du åpner øynene mine.