fredag 20. februar 2009

Bruk prevensjon!

Av og til kommer man over nyhetssaker som er helt tilbakestående. Og denne gangen kommer ikke nyheten fra Uniten en gang. Den kommer fra Bergen!

Kort fortalt: En dude slår en annen dude i ansiktet som svarer med å bite angriperen i øyebrynet.
For dette skal overfallsmannen (han som slo) ha 36.000.000,-
Are you flippi'n kidding me?!

36 millioner kroner altså! Hvorfor? Fordi han hadde litt nedsatt syn på det ene øyet i to uker og av en eller annen grunn ikke kan bli ferdig med master graden og må nøye seg med bachleor graden i sdetet, og derfor går glipp av en høyt betalt jobb i næringslivet.

Er dette mulig?! Er dette en fleip!? Er det 1. April i dag uten at noen sa det til meg!?

Det var jo han som begynte! Han slo først! Det var jo bare hans flaks at han ikke skadet bitemannen mer enn han gjorde.

Bruk prevensjon folkens! Det fødes idoter hver dag!

4 kommentarer:

  1. Jo, takk,
    etterhvert har jeg sett, men ikke akseptert, at 1.april er for hele året.
    Ref Justisministeren.

    SvarSlett
  2. Haha. Justisministeren. 1. April! Æg tog'an! ;o)

    SvarSlett
  3. Justisministeren har vel fått ordnet med lovverket bak ryggen til alle.
    Dvs det er lovbestemt at 1.april er hale året.
    (Unntatt 17. mai)

    SvarSlett
  4. Betyr det at alt som blir sagt på 17. mai er sant?

    SvarSlett

Hvis jeg synes du er teit eller urimelig kan det godt tenkes jeg sletter innlegget ditt.

Hvis du er snill og søt kan det godt tenkes at jeg blir glad i deg.

Hvis du er saklig og rettferdig er det mulig du åpner øynene mine.