tirsdag 10. februar 2009

Face Book it!

Fenomenet Face Book burde ikke være nytt for noen. Norge er det landet i verden som har flest medlemmer rent prosentmessig. En så populær bok har verden aldri sett maken til... Men untak av Bibelen muligens... Og Koranen.

Men dette handler ikke om politikk.
Det handler om Face Book. Nei! Det handler om mennesker på Face Book. Narcisismen blomstrer!
"Emilie kjeder seg!"
"Emilie er sååååååå syk!"
"Emilie er så klein etter gårsdagens festing. Tre dager med Tequila anbefales ikke!"
"Emilie er så glad i dere!"
"Emilie har barnefri!"
"Emilie er på jobb. Har bare sovet 3 timer. Zzzzzz"
"Emilie gleder seg til helgen"

I skrivende stund har jeg føgende status updater å forholde meg til:
*Bleep* har laget mango- kiwi- og ananassmoothie. Basiller be gone!
*Bleep*
er konstant trøtt , og lei det...
*Bleep* er trøtt...
*Bleep*
is glad she only has to survive four more days before she gets a holiday.
*Bleep*
is working....
*Bleep* synes det skulle være helg hver dag.
*Bleep* angrer den siste vinen i går... Var i seng 6:00... På jobb 10:00... :(

Går det ann å være mindre kreativ?!
Går det ann å formidle mindre intressante ting?!

Jaaaaaaaaaa! Det er en status update. Jeg skjønner det. Men jeg liker så mye bedre de som er orginale! Fortell meg noe! Hvis du først skal formidle noe om livet ditt, si noe intressant!
"Emilie anbefaler å lese ditt og datt"
"Emilie møtte en superhelt i dag"
"Emilie har mista mobilen! Har noen sett den?"

Ja... Okæi. Den siste der er jo vanlig, men den er pokker så mer intressang enn at du gleder deg til helgen!
News flash! ALLE i hele verden gleder seg til helgen! Helgen er hele vitsen med uka!
Jeg driter i om du er forkjøla! Det er vinter! Hele verden er forkjøla!!
Det er din egen feil at du er bakfull! Slutt å plage meg!

2 kommentarer:

  1. jeg er sååååå syk og jeg VIL klage om det...så DET så!

    SvarSlett
  2. Men så gjør det to someone who gives a sh**!

    SvarSlett

Hvis jeg synes du er teit eller urimelig kan det godt tenkes jeg sletter innlegget ditt.

Hvis du er snill og søt kan det godt tenkes at jeg blir glad i deg.

Hvis du er saklig og rettferdig er det mulig du åpner øynene mine.