fredag 27. august 2010

Sosialt uakseptabel

Jeg liker ikke å trene. Jeg liker ingenting ved det. Jeg liker ikke å bli svett. Jeg liker ikke melkesyre. Jeg liker ikke å være andpusten og jeg liker ikke følelsen i kroppen dagen derpå.

Dette, har jeg forstått, gjør meg til en lat slask. Blander du denne viten med det faktum at jeg hver helg propper i meg potetgull og cola UTEN at jeg legger på meg er jeg faktisk en jævel i tillegg.

Men nå skal det bli endring! Slutter med cola fra og med i dag og skal være med kjæresten på Kung Fu... Om ja... En drøy uke. TA DEN!

---

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis jeg synes du er teit eller urimelig kan det godt tenkes jeg sletter innlegget ditt.

Hvis du er snill og søt kan det godt tenkes at jeg blir glad i deg.

Hvis du er saklig og rettferdig er det mulig du åpner øynene mine.