lørdag 14. mars 2009

Livskvalitet.

Jeg er et dyremenneske. Jeg blir mo i knærne av alleslags dyr. I alle fall de pelskledde. Og da særlig katter. Jeg har to stykker. Jeg elsker dem! Hver dag utbryter jeg "Nååååååh! Seeeeeh! Så søte de er!" når de enten strekker seg, leker eller vasker seg. Jeg får aldri nok! JEg blir like begeistret hver gang! Katter gir meg livskvalitet.

Jeg har tre prioriteringer når det kommer til valg av kjæreste:
1. Han må ikke være homofob.
2. Han må ikke være rasist (eller stemme FrP).
3. Han må like katter.

Katter er viktig for meg! Jeg har alltid hatt dem, og jeg kommer alltid til å ha dem. Jeg aspirer mot å bli den gærne kattedama!

God helg!

3 kommentarer:

  1. Syns det høres ut som en sunn prioriteringsliste jeg:) pels er bra. Pusekatter er fine venner.

    SvarSlett
  2. haha -
    jeg passer 100%,
    bortsett fra at jeg er mye eldre enn deg og vært på e-mail siden 1981;D.
    Men har kun blogget siden 2006. Nesten flaut, ikke sant?

    Så se våre katter:
    http://toraa.blogspot.com/2009/03/abc-in-words-and-pictures-to-day-b-and.html
    Rosa og Felicia. De forekommer i flere av mine poster i løpet av de senste årene. Også deres mor og andre katter.

    ha en fin uke. Håper våren viser seg

    SvarSlett
  3. Alder er bare et tall vettu. ;)

    Men noen kom deg vist i forkjøpet.

    SvarSlett

Hvis jeg synes du er teit eller urimelig kan det godt tenkes jeg sletter innlegget ditt.

Hvis du er snill og søt kan det godt tenkes at jeg blir glad i deg.

Hvis du er saklig og rettferdig er det mulig du åpner øynene mine.